- Coordinacion del programa Envigado talks for children
- Participacion en actividades de la Universidad
- Formacion de la propuesta para Parque El Salado
Envigado talks for children je ambiciozni projekt, ktery ma byt prvnim kruckem k tomu, jak z Envigada vytvorit bilingulani mesto. Kolumbie jedna se Spojenymi staty o nejakem paktu a jednou z podminek USA je, aby se anglictina stala jednim z oficialnich jazyku. I proto zacaly pravdepodobne nektere samostatne spravni oblasti uvazovat o podpore anglictiny ...
Momentalne je vsak obecna uroven anglictiny opravdu mizerna. Bohuzel zde nejsou vhodne podminky pro jeji studium.
- V cele Latinske Americe (krome Brazilie) se mluvi spanelsky
- Je velmi komplikovane cestovat – vetsina lidi se nemuze dovolit ani cestovani v ramci Kolumbie, natoz tak do zahranici
- Ucitele, kteri opravdu umi mluvit anglicky, najdete snad jen na univerzitach a soukromych jazykovych skolach
- V zakladnich skolach nenajdete ucebnice, nekterym detem koupi rodice aspon slovnik
No ale zpet k moji roli v tomto programu. Universidad de Envigado se ujala projektu, ktery spolupracuje se 17 verejnymi zakladnimi skolami. Zamestnava studenty, kteri na nich vuucuji anglictinu podle evropskych standardu Marco Comun Europeo. Ja s nimi jednotlive skoly navstevuji, pozoruju vyucovani, zpovidam talleristy, zjistuju realitu a kazdodenni starosti, jimz musi celit. Na zaklade toho zpracovavam plan s doporucenimi, jakym zpusobem dosahnout lepsich vysledku. Pricemz prostoru pro zmeny je opravdu hodne ...
Participacion en actividades de la Universidad
Krome vyse zminenych zodpovednosti se take cas od casu ucastnim neceho na univerzite. Byla jsem napriklad na konferenci o mezinarodnim obchodu (ktera byla cela ve spanelstine :-)) nebo jsem mela prezentaci pro zhruba 70 studentu na marketingovy mix.
Formacion de la propuesta para Parque El Salado
Posledni casti me naplne prace je vytvoreni dokumentu pro El Salado park. Jedna se o ekologicky park v Envigadu, ktery chce prilakat navstevniky jak z rad mistnich, tak zahranicnich turistu a k tomu ziskat investice od mestske spravy. Takze ja pracuji jak na marketingove casti (mym ukolem je vytvorit nejake letaky pro turisty a navrhy, jakym zpusobem park propagovat), tak na podkladech pro investice (detailni popis parku, navrhy na zmeny a investice, jejich zduvodneni, ...).

Žádné komentáře:
Okomentovat